wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Adres do korespondencji

  • Sławomir Klimiński MALPROTRANS
    ul. Czesława Miłosza 44/1
    68-300 Lubsko
    NIP: 928-168-53-41
  • Telefon+48 535 385 668
  • Godziny działania sklepukontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku: 9.00 - 16.00

Regulamin


REGULAMIN
 
§ 1 Postanowienia ogólne
 
  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.malprotrans.pl prowadzony jest przez firmę wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
 
Sławomir Klimiński Malarnia Proszkowa MALPROTRANS, Sklep GLAMSEN
 
NIP: 928-168-53-41       REGON: 080505108
 
posiadającą adres wykonywania działalności i adres do doręczeń:
 
ul. Walki Młodych 44/1, 68-300 Lubsko
 
telefon: +48 535 385 668

e-mail: biuro@malprotrans.pl

PKO Bank Polski: 70 1020 5460 0000 5702 0092 3417

MALPROTRANS 
  1. Słowniczek:
    • konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu Cywilnego)
    • przedsiębiorca – osoba fizyczna nie będąca konsumentem, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową
    • kupujący – każdy składający zamówienie w sklepie (konsument lub przedsiębiorca).
  2. Postanowienia niniejszego regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumenta przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących Przepisów Prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego regulaminu z powyższymi Przepisami, pierwszeństwo mają Przepisy Prawa.
 
§ 2 Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
 
  1. Wymagania techniczne do korzystania ze sklepu są następujące:
    • urządzenie z dostępem do internetu i zainstalowaną oraz prawidłowo skonfigurowaną przeglądarką internetową: Mozilla Firefox w wersji min. 15, Internet Explorer w wersji min. 9, Opera w wersji min. 10, Google Chrome w wersji min. 12 lub Safari w wersji min. 4
    • przeglądarka musi obsługiwać standard HTML i język JavaScript
    • przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików cookies
    • dostęp do poczty elektronicznej
  2. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem sklepu internetowego następujące usługi elektroniczne:
    • prowadzenie konta w sklepie internetowym
    • umożliwienie złożenia zamówienia w sklepie internetowym poprzez wypełnienie formularza zamówienia
    • newsletter (usługa marketingowa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na wysyłaniu do subskrybentów informacji handlowych własnych produktów i usług sklepu)
  3. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
    • umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu konta w sklepie internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony
    • umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia zamówienia w sklepie internetowym poprzez wypełnienie formularza zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia
    • umowa o świadczenie usługi elektronicznej newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony
  4. Sprzedawca i kupujący mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
  5. Świadczenie usług elektronicznych w sklepie internetowym przez sprzedawcę jest nieodpłatne.
  6. Kupujący obowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  7. Zakazane jest podejmowanie czynności i dostarczanie przez kupujących treści o charakterze bezprawnym.
  8. Kupujący obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  9. Sprzedawca dokonuje sprzedaży na terenie Polski oraz Unii Europejskiej.
 
§ 3 Zamawianie
 
  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci internet poprzez stronę www.malprotrans.pl na której można składać zamówienia.
  2. Warunkiem niezbędnym do realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez kupującego formularza zamówienia oraz podanie danych zgodnych ze stanem faktycznym umożliwiających kontakt z kupującym oraz wystawienie faktury VAT.
  3. Po złożeniu zamówienia, kupujący otrzyma informację e-mail’em potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
  4. Kupujący będzie informowany e-mail’em o etapach realizacji zamówienia.
  5. Ceny produktów prezentowane są zarówno w cenach brutto i netto co zostało opisane w karcie produktu i podane są w polskich złotych.
  6. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki, płatności, oraz montażu, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.
  7. Wszystkie nowe towary są wolne od wad i objęte gwarancją producenta oraz posiadają niezbędne atesty i certyfikaty.
  8. Sklep prowadzi również sprzedaż towarów używanych co zostało oznaczone w karcie produktu. Produkty te zostały umieszczone w osobnej kategorii: Komis / Nowe / Używane. W razie sprzedaży towarów używanych  sprzedawca nie udziela gwarancji lub ją ogranicza co zostało oznaczone w karcie produktu.
 
§ 4 Płatności
 
  1. Płatność za zamówiony towar może nastąpić wyłącznie przelewem na konto bankowe sklepu.
  2. Wpłaty należy dokonać w całości w ciągu 10 dni od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
  3. Każda transakcja potwierdzana jest fakturą VAT.
  4. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia następuje następnego dnia roboczego od dnia wpływu całej należnej kwoty na rachunek bankowy sprzedawcy.
  5. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia lub nr FV.
 
§ 5 Wysyłka
 
  1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia, brak tej informacji będzie traktowany jako dostawa do siedziby kupującego.
  2. Miejsca, gdzie obowiązują czasowe lub wagowe ograniczenia wjazdu proszę zgłaszać już przy zamówieniu.
  3. Koszty przesyłki pokrywa kupujący. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od gabarytu i masy zakupionego towaru, wybranego sposobu transportu, oraz wybranego sposobu płatności. Kupujący może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu, po dodaniu wybranych towarów.
  4. Przy zakupach o wartości większej od 2 000 PLN netto (2460 PLN brutto) sklep pokrywa koszt przesyłki.
  5. Przesyłka wysyłana jest zgodnie z terminem podanym w sklepie przy każdym produkcie i określany jest na od 24 do 72 godzin (1-3 dni roboczych) od chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia. Jednak termin ten uzależniony jest od stanu magazynowego producenta i w skrajnym przypadku może trwać do 14 dni.
  6. Czas dostawy (transportu) trwa od 24 do 72 godzin (1-3 dni roboczych) od momentu wysyłki w zależności od odległości od producenta (Krosno Odrzańskie) i od lokalizacji kupującego.
  7. W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia zamówionego towaru kupujący zostanie obciążony przez sprzedającego kosztem wysłania, przepakowania oraz ponownego przeglądu przed-gwarancyjnego towaru.
  8. Odbierając dostarczoną przez przewoźnika przesyłkę kupujący obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności przewoźnika w celu ustalenia jego odpowiedzialności. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić kupującemu dochodzenie ewentualnych roszczeń od sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki.
  9. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez kupujących nie będących konsumentami (przedsiębiorców), bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.
 
§ 6 Reklamacja
 
  1. W przypadku stwierdzenia przez kupującego wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, kupujący powinien niezwłocznie wypełnić formularz reklamacji i odesłać na adres sklepu.
  2. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie reklamacji i w terminie 14 dni przedstawi swoje stanowisko kupującemu ustalając dalszy sposób postępowania.
  3. W przypadku gdy kupujący nie jest konsumentem reklamacje można składać wyłącznie na podstawie gwarancji, przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym są wyłączone.
  4. Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu np.:
    • faktura lub paragon
    • wyciąg z konta
    • potwierdzenie płatności kartą
    • zeznania świadków
    • oświadczenie kupującego
    • potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży przesłane za pomocą poczty e-mail
  5. Reklamacje złożone przez kupującego nie będącego konsumentem, bez załączonej faktury vat zakupu, nie będą rozpatrywane.
  6. W razie sprzedaży towarów używanych  sprzedawca nie udziela gwarancji lub ją ogranicza co zostało oznaczone w karcie produktu.
  7. Konsument może reklamować towar na podstawie gwarancji oraz przewidzianej prawem rękojmi.
  8. W ramach rękojmi konsument może żądać:
    • naprawy
    • wymiany
    • obniżenia ceny
    • odstąpienia od umowy
  9. W sytuacji gdy wybrany przez konsumenta sposób rozpatrzenia reklamacji jest niemożliwy do wykonania lub wymaga nadmiernych kosztów sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie przewidziane prawem.
  10. Sprzedawca z tytułu rękojmi odpowiada za wady stwierdzone przed upływem 2 lat od chwili wydania towaru w przypadku nie zachowania terminu roszczenie przedawnia się.
  11. Konsument stwierdzoną wadę powinien zgłosić przed upływem roku od chwili jej stwierdzenia w przypadku nie zachowania terminu roszczenie przedawnia się.
  12. W przypadku naprawy kupujący obowiązany jest udostępnić zakupiony towar sprzedawcy w miejscu, w którym się znajduje.
  13. Koszty wymiany lub naprawy wynikające z rękojmi ponosi sprzedawca.
  14. Wymienione przez sprzedawcę części stają się bezpośrednio jego własnością i podlegają zwrotowi.
  15. Wzór formularza znajduje się TUTAJ.
 
§ 7 Zwrot
 
  1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje wyłącznie konsumentom. Kupujący nie będący konsumentem nie ma prawa do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży.
  2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówionego produktu. Termin na odstąpienie od umowy biegnie od dnia następującego po dniu, w którym towar został dostarczony. Jeżeli ostatni dzień terminu na odstąpienie od umowy jest dniem ustawowo wolnym od pracy, termin ten wygasa wraz z upływem ostatniej godziny następnego dnia roboczego.
  3. W przypadku zwrotu towaru konsument proszony jest o przesłanie na adres doręczeń oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik niniejszego regulaminu. Gdy otrzymamy takie oświadczenie potwierdzimy to informując konsumenta.
  4. Konsument ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem na adres podany w potwierdzeniu odstąpienia od umowy.
  5. Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  7. Konsument nie może normalnie użytkować towaru, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jego wartości.
  8. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.
  9. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  10. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Sprzedawca wystawia fakturę korygującą.
  11. Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub otrzymania potwierdzenia o jego wysłaniu, zależnie co nastąpi szybciej, od konsumenta zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty wysyłki związanego z najtańszym sposobem dostarczenia towaru do konsumenta oferowanym przez sklep.
  12. Wzór formularza znajduje się TUTAJ.
  13. Adres, na który należy odesłać towar:
Sławomir Klimiński MALPROTRANS
 
ul. Żarska 51, 68-320 Jasień

tel.: +48 535 385 668

 

 
§ 8 Polityka prywatności
 
  1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dziennik Ustaw 2002 nr 101 pozycja 926 z późniejszymi zmianami).
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do złożenia i prawidłowego zrealizowania zamówienia lub realizacji innych usług świadczonych przez sprzedawcę.
  3. Informacje ogólne:
    • administratorem danych osobowych jest sprzedawca
    • podczas korzystania ze sklepu, kupujący może zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych, niezbędnych do świadczenia usług przez sprzedawcę: imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres, nr telefonu, adres e-mail, w przypadku przedsiębiorcy NIP
    • dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz marketingu (newsletter – o ile kupujący wyrazi zgodę) produktów i usług sprzedawcy
    • dane osobowe udostępniane są wyłącznie podmiotom realizującym zamówienie (np.: obsługa płatności, usługi transportowe, usługi serwisu i montażu zakupionych towarów)
    • sprzedawca może mieć obowiązek udzielania informacji upoważnionym podmiotom na mocy obowiązujących przepisów prawa w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości
    • kupujący posiada prawo do dostępu, poprawiania i usunięcia treści swoich danych za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub e-mail
    • sprzedawca kontaktuje się z kupującym za pośrednictwem: telefonu, poczty tradycyjnej i poczty e-mail
  4. Formularze służące do przesyłania informacji są chronione protokołem bezpieczeństwa SSL, dzięki czemu proces przekazywania danych jest szyfrowany.
  5. Zbiór danych osobowych jest zarejestrowany przez sprzedawcę w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
 
§ 9 Polityka cookies
 
Sprzedawca stosuje pliki cookies. Informacje zbierane przy pomocy cookies pozwalają dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji kupujących, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez użytkowników ze sklepu. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików cookies nie uniemożliwia korzystania ze sklepu, może jednak spowodować pewne utrudnienia. Szczegółowe postanowienia odnoszące się do plików cookies określa Polityka cookies zamieszczona na stronie sklepu pod adresem:
 
http://www.malprotrans.pl/polityka-cookies-pm-20.html
 
§ 10 Postanowienia końcowe
 
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o Prawach Konsumenta.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w:
    • siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów
    • organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)
    • Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej
    • oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od dnia ich zamieszczenia na stronie. Zamówienia złożone przed datą zmiany niniejszego regulaminu będą realizowane zgodnie z wersją regulaminu z dnia, w którym złożono zamówienie.
 
§ 11 Załączniki, formularze

Formularz zwrotu:kliknij TUTAJ
Formularz reklamacji:kliknij TUTAJ

powiat żary, powiat żarski, lubuskie, lubsko

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl